Monday 24 September 2012

minum petang pulak.....

aik?? entry makan lagi.....
sebelum2 ni pon entry mkn juga...
ok lah kan.. dari tak de modal nak update..
cet!!! tak de modal apenya..
entry kuantan pon tak abis lagi...

ni makan2 petang semalam sebenarnya..
bukan nak mkn sgt..
saje nak kuar amek angin..
sebab  dah seharian kat rumah...
tambah plak anak aku, mak aku bawak balik kampung
sejak ari khamis..
so keboringan tahap maksimum...

so lepas asar... 
aku dgn laki aku pon keluar lah tanpa tujuan...
jalan punya jalan.. 
berhenti lah kat satu kedai makan...

coklat shake untuk aku..
apple untuk laki aku...

kami order satay... dah kenyang sebenarnya..
sebab kat rumah dah mkan...
so order satay jelah sambil borak2 kosong..

close up skit...
kalau aku.. aku lebih suka satay daging...
lepas sedap pada tekak aku...

selain satay.. 
ada lagi satu kami order...
tada.....


jgn tanya aku apa nama dia.. sebab aku pon tak tau...
ni first time aku makan...
dia mcm roti... dalam nya inti daging kambing..
tapi bukan roti mcm kebab tu..
roti nipis je.. plus rangup. mcm crepe pon ada...
sebelah tu kentang.. jgn tak tau plak..
ketuk kepala korang kang...

sedap je laki aku makan..
tekak aku plak tak leh terima kekdahnya...
mau muntah tujuh keturunan..
aku try sekali gigit je!!

No comments:

Post a Comment