Tuesday 11 September 2012

jalan-jalan kuantan...

ok... 
erk?? apa yg ok.. tetibe je.....

sebenarnya.. tak plan pon nak g kuantan...
sebab baru je balik pusing semenanjung...
tapi disebabkan alang2 dah tabur duit..
so kita tabur lah lagi sekali..
jana pendapatan negara.. :P

kiteorg g kuantan masa cuti merdeka hari tu...
jumaat sabtu ahad... 3hari 2mlm...
pergi bercuti tanpa sebarang plan..
so redah jelah...

ok... sila bagi laluan.... 

kami duduk kat vistana...
amek dua bilik..
sebab aku bawak mak aku... 
dan anak buah mak aku...
supaya mak aku ada peneman...

amani takut jatuh....

gambar kat hotel.... nampak tak tangga aku duduk tu?
sebelum amek gmbo.. amani siap tinggalkan muntah dia lagi..
maaf ye staff hotel... kerja lebih skit...
ni masa nak kuar.. ptgnya..
tapi tak de tujuan..
last2 pergi teluk cempedak je..

hampeh betul amani... langsung tak nak jalan kat pasir pantai...
tahi....!!! dia kata... 

sila jangan muntah!!!

us..


ok.. nanti esok.. (kalo free lah..)
aku sambung lagi cerita..
malas nak cerita sekarang..
nanti panjang plak entry..
sampai jumpa lagi...

No comments:

Post a Comment