Friday 21 September 2012

makan-makan lagi...

baru dua ari lepas aku update pasal makan..
arini aku update lg pasal makan....
walaupun entry kuantan sebenarnya tak khatam lagi..
tapi tak pelah.. tangguh dulu...

tak ingatlah bila kiteorg pergi makan..
rasanya minggu lepas kot.. kot lah... hahahaha

sila lah korang pilih dulu nak ikan apa.... 
jgn minta ikan paus sudah...

seafood lain pon ada gak....
belakang nuuu... dapur dia... sila masak sendiri...

relax je amani... pakai baju tido je..
tak payah nak lawa2 sgt.. jap lagi comot juga..
p/s: baju tidur padang besar.. jauh tau...

lambat sgt makanan sampai... 
amani sampai mkn jeli kelapa dulu..
cuba korang cari.. mana jeli kelapa nya..
nampak tak??? pendek umur lah tu kalo tak nampak..

watak2 pada malam tu... sayur kailan ikan masin..
tomyam campur, siakap 3 rasa.. dan ketam masak ape tah... hihihi..

ada lagi... kerabu mangga... sotong goreng tepung..
dan telur dadar....

selepas makanan abis.... gaduh rebut kaki ketam.. :P

amani, mak aku.. dan auntie lala...

lepas kenyang... apalagi... zzzzzzzzzzzzzzzzzz..

amani dgn uncle mok dia...
amani sgt suka dgn dia... 
aku pon tak tau kenapa.... hihihi..

keadaan restoran kami makan..

abes sudah entry kali ni..
sebelum tu.. cuba cari mana amani punya antie lala..
cari lah...
hahahah...
ohh.. ya.. blog aku tak leh di komen.. walau ada button comment..
sebab ada masalah teknikal skit.. hihihih

No comments:

Post a Comment