Wednesday 19 September 2012

ana ikan bakar petai...

sebelum sampai kuantan..
awal2 aku dah buat research.. tempat mkn yg sedap2..
hahahahah... semangat kan??

so aku jumpa byk review pasal kedai ni..
aku pon ajak laki aku mkn sini...

tu dia... kedainya..
dua tingkat... tingkat atas.. untuk sape2 yg nak mkn bersila..

tara...... ana ikan bakar petai...

org ramai tak hingatttt... 
mcm kenduri kawin dah...
kami order menu kul 7.45... menu sampai 8.15..
lama ke kejap je???

nampak tak makhluk2 kat belakang tu??
semua duduk bersila...

ni watak sampingan.. lala masak ape entah.. aku pon tak tau..


watak utama sebelum dibuka bajunya..

ikan jenahak bakar petai...

ada lagi menu lain...
antaranya sotong goreng tepung..

kalo tanya aku tentang rasanya...
totally jauh dr ape yg di gambarkan mcm yg aku baca..
biasa2 aje... sedikit menyesal pon ada.....
mungkin sebab org dah terlalu ramai..
so rasanya pon dah tak konsisten......
mungkin lain kali kalo dtg kuantan..
aku dah tak cari lagi kedai ni...

No comments:

Post a Comment