Tuesday 12 June 2012

mayat org mati dibunuh depan mata!!!!

ni cerita pagi semalam...
aku kuar pegi beli sarapan dekat2 dgn bank2 yg byk..
sebab sarapan situ byk pilihan....

tetibe aku nampak ada RELA..
ada gak polis...
aku wat bodoh je... pastu jalan2...
then ternampak..

korang nampak tak? ada mayat bergelimpangan 
tengah jalan...
seram siottttt....
maaf kalo kurang jelas...
sbb amek dr jarak jauh...
mau pengsan aku kalo tgk dr dekat...

ni lah mayat tu sebelum di bunuh...
scary wooooo~~~~

nilah orang jahatnya...
takut gile ok.. sebab bawak senapang....
beng..beng.. dia tembak..

aku amek gmbo ni pon sembunyi2 dari balik tiang....
kang aku plak di tembaknya...

sedang melihat pergelutan...
tiba2.. aku dengar suara cakap
"cccuuuuuuttttttt"

lorrr???????

hah???

lorrrr... tgh shooting filem rupanya.......

hahahaa... tak sempat plak mintak dgn director tu.. selit muka aku skit...
:P

update : ni file hollywood Battle of the Dammed' release in 2013

1 comment: