Monday 25 June 2012

majlis pernikahan abang aku

jumaat malam sabtu lepas..
abang aku nikah......

so.. tak de ape nak cerita... 
letak gambar jelah ye..


antara hantaran utk pihak perempuan...

close up hantaran..
hantaran ni beli yg dah siap je.. hihihi

gambar2 lepas ni kurang berkualiti skit ye..
sebab aku lupa nak cas bateri camera...
so semua gmbo amek pakai hanset je...

ni masa nak pergi masjid..
alah... sian ko amani.. gmbo ko masuk separuh je

entah pape je gmbo aku amek.. layan jelah..

tu dia si pengantin perempuan.. control2 ayu..
cetttt.. padahal.. nak hado....
hahahahha.... jgn marah..

di nikah kan sendiri oleh bapak pengantin perempuan..
ketaran nya lebih beb...

pergh... tangan sape ni...
menyibuk je....

<3 <3 <3

selit skit.. gmbo pengantin lama ni blh tak??
sila jgn muntah.. :P

amani with her ummi mimie...

ni dia muka pengantin nya.. 
kredit : fb pengantin...


ok.. done entry for hari ni./...

nanti esok aku hapdet 
majlis persandingan nya plak.....

seeeeee.... yaaaa

2 comments: