Monday 11 June 2012

makan petang...

aku rasa blog aku ni dah macam blog ape dah..
asyik cite pasal makan je......

ni cerita petang semalam...
al maklum lah.... aku ni "rajin" sangat nak masak....
so... maka dari itu.. makan luar lah....
lagi pon... mcm tak berbaloi nak masak kalo setakat nak makan dua org...

bihun goreng je.. :P

utk amani sebenarnya..... hihi

nasi goreng ala thai ni utk aku.... hihihihih

pau goreng... sape pernah makan???
mesti tak kan???? sedap weh..

gebussss... lembut... lemak....
cubit skit...

pastuuu..

cicah kat kuah kari dia yg super duper lazat......

pastu.. masuk lah dalam mulut korangg.......

mulut amani penuh dgn pau goreng...
sedap weh... meh lah try...

sangat sedap..
tapi tak leh mkn byk2.. sebab muak...

1 comment:

  1. hi wan habibah..hmmm saya belum try lagi pau goreng dia...nak kene cuba next time!!

    ReplyDelete