Tuesday 31 January 2012

novel pertama yang aku beli..

salam.... ape kabar korang2 semua?
aku sebenarnya tak tau nak update ape..

so aku nak cite pasal novel yg baru 
aku beli minggu lepas...

sebenarnya... aku bukanlah suka baca novel..
dan aku tak pernah langsung beli novel...

kalo ada depan mata pon...
aku tak kan baca..
paling2 yang aku buat..
baca sinopsis pastu baca page last....

tapi tak tau knp minggu lepas..
terasa nak g kedai buku dan beli novel..
mungkin sebab aku terlalu banyak masa terluang...
hihihi

bila aku dah beli.. balik.. aku bukak..
baru aku perasan... novel ni cetakan pertama dia tahun 2004
mak aik... novel lama rupanya...
tapi tak kisah lah...
lagi pon belum baca...
so... baca jelah....

aku ada novel satu lg....
kira novel pertama yang aku ada...
tapi bukan aku beli lah...

novel ni.. laki aku bagi,,,
aku tak tau ape motif dia bagi aku novel ni...
aku baca pon langkah2....
kikikikkikkiki


3 comments:

  1. sepi tanpa cinta tu memang best.. masih ader dalam simpanan sy.. beli masa mula2 kuar dulu.. dulu2 memang hantu novel.. hehe..

    ReplyDelete
  2. sepi tanpa cinta lama dah dee baca..zaman anak2 dara dulu..cuma skrg ni dee takde masa terluang je..byk lagi buku dlm simpanan yg dee belum baca..huhu..

    ReplyDelete
  3. hahahha.. sy pon x suka baca novel jugak!!! baca majalah ok lagi.. hahahahaha

    ReplyDelete