Monday 2 January 2012

sudah ajalnya...

tak sangka kan dah tahun baru..
kejap je masa berlalu...
hihi..
 
entry pertama utk tahun ni....
ingt tak entry lepas..
dlm entry tu aku cite ada sekor je kan...

tapi rupanya... 
lepas sejam aku dengar lagi bunyi kucing kat luar...
ada 3 ekor rupanya...

ape lagi pilihan yang aku ada...
melain kan amek dan bela...

tapi aku tahu..
kucing tu tak kan mampu bertahan..
sbb mak dia tak de..

kucing tu pon baru sgt2 lahir...
dan smlm
time maghrib...
sekor dah mati...

time ni yang hitam tu je mati..
yang dua lagi tu nyawa2 ikan...

tanam depan rumah je,....

ada kubur woo.. depan umah aku..

sedih woo.... kucing yang kat atas tu..
bising je mulut dia..
panggil kucing kat bawah tu...
masa ni kul 10 mlm..
yang sekor tu dah tunggu masa..

ni gambar terbaru..
pagi tadi....
sekor dah mati.. (dah aku tanam kul 7.30 td)
sekor lagi nyawa2 ikan...

mungkin yang sekor lagi tu..
tghri ni mati lah kot

7 comments:

  1. selamat tahun baru wan..

    baiknya hati wan..
    suka ayu ada kawan2 y perihatin..

    tapi, bila kes macam nie rasa sedih kan..
    kita nak bantu. tapi tak panjang hayat anak2 kucing tu..

    tak. apa.. wan dah buat y terbaik

    ReplyDelete
  2. sedih pula bila ada dpt kucing tapi nyawa2 ikan lagi..

    #arnab sy suka makan..geram tgk.hehee

    ReplyDelete
  3. sian nye.. nak wat cam ner kan.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. adus ... sadisnya... sian anak kucing tu....

    ReplyDelete
  5. sedihnya...semuanya mati yer.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete