Tuesday 17 January 2012

barang percuma...

hahahah... dah jumpa wayar usb aku...
bukan hilang.. 
laki aku rupanya yang simpan..
sebab dia tgk sepah2 atas meja...

ohhh... kali ni aku nak cite pasal barang percuma...
korang pernah tak try minta??

contoh macam kat laman web pampers baby..
kan ada... untuk kite try sample dia...
masuk kan maklumat..
then nanti sampai lah kat umah...

ni yang pernah aku minta... 
lupa plak nak amek gambar masa tu...
dapat pek kecik je...
dalam dia ada 2...

ni yang terbaru aku dapat...
libresse.... hihii..
tak sangka plak dapat dua...
sebab dalam dia banyak.....

dalam dia byk woooo~~~
lebih 10 aku rasa....
macam2 jenis dia banyak..

aku pon pernah dapat contact lens...
tapi contact lens tu..
tebus kat kedai cermin mata yang amek bhgian lah...
hihihihihihi

selain tu... kotex.... hihihih...

dan yang paling aku suke...
sebab dapat...

baby monitor....
ada tak antara korang yg dpt ni???
dulu masa amani lahir...
aku ingt nak beli...
yang siap camera sekali...
jap lagi tgk anmum ada bg free....
so aku try hantar borang...
jap lagi dpt plak...
tapi borang tu.. 
sertakan sekali dgr hujung belakang penyeduk susu..

ni dia.... bagus jugak..
anjing depan umah aku menyalak pon..
dia detect... 


korang pernah tak try??
kat laman web mana??
moh lah bgtau aku...
leh aku try mintak plak...

hihihiihi...

9 comments:

  1. pernah dapat barang free dari citibank aje. dapat USB stick masa sign up credit card. Itu lebih kurang 10tahun yg lepas. Masa tu USB stick macam canggih gitu..so masa tu rasa best lah jugak.

    ReplyDelete
  2. rajinnyer.. akak pernah gak dapat dari ammum.. tak berapa rajin.. baguih kalau rajin gini..

    ReplyDelete
  3. pernah jugak!!! libresse dapat! kotek dapat! susu pon pernah dapat! pempes mcm2 brand dapat.. semua sebab request sample kt website..muehehehe

    ReplyDelete
  4. besh la baby monitir dr anmum tuh.. x penah tau pun.. valid lg x nk request... hehe..

    ReplyDelete
  5. kami pernah dapat penyukat suhu badan yg kat teliga tu dari keratan pembelian susu... seronok weiii...

    ReplyDelete
  6. wahh..syoknyerrrr.... byk mde gak yer wan try.. lya pnah try libresse masa mula2 diperkenalkan.. skali pakai.. smpai skarang setia dgn libresse.. sbb sng basuh & x hancur+selesa dpakai.

    ReplyDelete
  7. Slm.sy pn suka request brg2 free ni.hehe.terbaru dpt sample pampers petpet.pegi la kt babylove.com.my.isi je borang kt situ.2-3 minggu,mesti dpt parcel die.

    ReplyDelete
  8. Slm.sy pn suke brg2 free nih.terbaru dpt sampel pampers petpet.pegi je kt babylove.com.my,isi borang die.2-3 minggu mesti dpt parcel die.hihi.x hrp la dpt byk tp puas ati sbb brg yg kite request tu boleh dpt.huhu.

    ReplyDelete
  9. Slm.sy pn suka request brg2 free ni.hehe.terbaru dpt sample pampers petpet.pegi la kt babylove.com.my.isi je borang kt situ.2-3 minggu,mesti dpt parcel die.

    ReplyDelete