Wednesday 4 April 2012

bila perut lapar di malam hari..

sebenarnya...
semalam nak makan time petang...
tapi di sebabkan aku merajuk dgn laki aku..
so aku poyo2 lah jual mahal..
tak nak makan...
walau pon perut aku dah berirama keroncong....

bila kul 8mlm.. 
laki aku tnya lagi..
tapi aku masih jual mahal.. ;p

tapi akhirnya aku mengalah..
sebab aku dah guling2 angkara lapar...
so kiteorg pon kuar makan...

masa tu dah pukul 10.30 malam....
ape lg yg ada waktu tu...

tgk... byk gile meja kosong....

order plzzzz!!!!!! lapaq dah ni...

order milo panas je... 
dah malam2.. jgn minum air sejuk...

memula nak makan nasi... tapi sebab dah malam..
terpaksa aku kawal nafsu.. dan mkan ni je..

tp bila nak lapar...
mmg terasa sgt lazat...
walaupon sebenarnya..
biasa2 je rasanya....

sebenarnya.. ni menu aku...
tapi dah laki aku nak..
so tukar jelah...

Alhamdulillah... kenyang...

tapi kalo boleh jgn lah mkn lewat2 ni...
tak elokkan????

2 comments:

  1. haaa3x... merajuk ke dengan laki... jangan amalkan mogok lapar selalu... bahaya...

    ReplyDelete
  2. tu laaa... merajuk lagi~ kang dah lapar.. kikiki

    ReplyDelete