Friday 18 November 2011

jom makan kawan2...

entry ringkas je untuk hari ni....

menu smlm... time lunch... huhuhu...

jom jamu mata...

air kami.... 

sementara tunggu mknn sampai... jom tgk2 lampu dia...

mcm nak amek satu.. letak kat umah..

sila lah pilih kek yg korang nak mkn...
aku bayar... kikikiki

tadaaaaa~~~
setelah 15minit...
mknn pon sampai..

menu kwn aku...

ape tah nama dia.. lupa plak...

ni plak menu wajib aku tiap kali mkn kat SR
tak tau knp..
tp aku suke gile...

menu ni dtg dgn...

sambal dia.. dan tomyam yg dlm dia ada cendawan...


ekekekeke... 10minit kemudiaan...

Alhamdulillah... kenyang...

licin gile kwn aku punya.. lapar keee????

hihihi......

6 comments:

  1. hehe....lapar ar gak...org belanja..so kena habiskan...and kena ingat kat somalia..so..x baik membazir..hehe

    ReplyDelete
  2. makan punya la sedap... sampai licinnn!!!

    ReplyDelete
  3. jangan lupa bawa tangga...kita pakat ambil lampu kat sana..hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam Wan Habibah,

    Wah lajunya...10 minit dah habis makan...

    ReplyDelete
  5. Sedap nye air ais tuh,.. Okeh sila bersabar, blom habis pantang :P

    ReplyDelete
  6. sangat menyelerakan ;)

    tetiba lapar plak petang2 ni.

    ReplyDelete