Thursday, 3 November 2011

jom cerita pasal tudung.....

sebenar nya aku 
Tak tau nak cite pasal ape..

so jom lah kite cite2 pasal tudung...

kite mula kan dgn tudung bawal...
 

ada ke antara korang yang masih pakai???
aku pakai jugak kadang2... 
tp skrg dah jarang nmpk org pakai kan???

pastu.. kite pegi pulak ke tudung sarung...


tudung kat gmbo ni.. tudung peberet aku...
korang suke jenama ape?
kalo dulu yg pemes ariani lah kan? 
tp skrg dah mcm2 ada...

kalo aku.. tak suke ariani...
aku lagi suke jenama pearl haya
sampai ada satu masa dulu... 
aku sanggup pegi kedai utama dia kat senawang..
semata mata nak borong byk2...
korang plak suke jenama ape???

ok
jom kite cite pasal shawl plak...


aku kadang2 suke jugak pakai shawl...
tp tu pon kalo aku rajin n ada byk masa nak bersiap...

selalu nya shawl ni aku beli je kat mall2...
hihihiih...
baru sepuluh ringgit je,..
kadang2 beli dua.. dpt RM15...
kan???

tp budak2 skrg.. kalo pakai shawl ...
tah pape je dia belit2..
naik rimas aku tgk...

nak terjerut rasa nya leher aku..

lagi?? ada ke jenis tudung lain??
kalo ada meh lah cite....

yang aku selalu pakai 3 jenis ni je...

16 comments:

  1. kalau kat sini tudung jenama Ariani yang TOP...harga pun meleTOP....

    ReplyDelete
  2. apa2 pon..smpai skarang lya masih pemakai tudung bawal y tegar.. sebab sedap n x panas.. tudung jenis sarung tu paling jarang pakai.. heheh..koleksi pon x smpai 10 lai... tp paling suka pakai shawl..sbb harga murah..mudah... simple..xcepat..x perlu gosok2... tp lya pon pkai shawl biasa2 je..mmg x reti nk lilit shawl tu..

    ReplyDelete
  3. tudung sateen ko pernah pkai..yg kain die licin..

    ReplyDelete
  4. tak... nanti kalo pakai tudung tu.. kang sedap plak anak aku tido kat bahu

    ReplyDelete
  5. tudung bawal belambak, tapi dah lama tak pakai. ada sekali tu ai try pakai balik, rasa tak best pulak. rasa melekat kat dahi. sebab dah biasa pakai tudung ada awning kan

    hehehe

    ReplyDelete
  6. orang lawa macam ko dik, pakai apa pun cantik, ikhlas ni tau

    ReplyDelete
  7. eh,yelah kan...aku pun dh pakai shawl..kalau malas aku pakai tudung xpress tu..tudung bawal tu laki aku suka tgk aku pakai...tp aku malas arr nk iron skrg kan...

    ReplyDelete
  8. k.ayu suka yang no 2 tu jer sekarang nie...

    tapikan.. tudung bawal yang harganya beratus kak rasa dah tak bernilai..
    hahahhaha

    dok peram jerlah...

    ReplyDelete
  9. Salam Wan Habibah,

    Kak Ros sampai la ni dok pakai tudung bawai saja,rasanya tudung lain macam tak sesuai ja ngan muka Kak Ros ni...

    ReplyDelete
  10. sy lak kdg2 masih pakai tudung bawal.. tp kalau malas nak iron lg senang tudung sarung.. selalunya pakai tudung bawal gi keje je.. hiks..

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum... arianiker pearl haya ker akak tak pernah ada beli jer kat mana akak jumpa.. bukan tak teringin tapi selalu fikir berkali2 kalau nak beli entahler... lagipun kalau takat muka cam akakni beli mahalpun tak nampak comelnyer so biarler pakai yang murah2jer puas hati kalau muka nampak tak cun pun... kuang222 kuangggggg.. akak masih pakai lagi bawal sebab sejuk esp kalau der kenduri kawen yang kat tempat yang panas...
    tang shawltu sebab cam dikata malasler sikit tapi habibah akak tengok tang shawltu nampak cun ngat...

    ReplyDelete
  12. tudung bawal akak ada sekotak besar simpan elok je...dah la jenis yg mahal sbb bawal 1 dgn batu betul tpi tak larat lagi pakai sbb mlas gosok...hehehe

    tudung syria pun senang kan...

    ReplyDelete
  13. takde pengalaman...tp kakak sy masih setia dgn tudung bawal..hehehe..

    ReplyDelete
  14. salam singgah

    bertahun setia dengan bawal lepas raya tukar selendang..orait jugak

    dah follow
    qhaifanurin.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Salam kenal.

    tudung bawal dah lama disedekah kat orang. Now arianni je lah..senang nak pakai.

    ReplyDelete