Monday, 31 October 2011

kek yang tak jadi....

sabtu lepas...
aku poyo2 nak buat kek..

dgn excitednya...
bgn pagi...
dgn belum mandi... 
aku dah masuk dapur buat kek......

sambil2 bancuh adunan..
aku borak2 dgn laki aku....
dengan yakin nya bancuhan dah siap..

aku pon... kukus.....
pastu aku pon pegi lah depan....
5minit kemudian...

aku pegi dapur balik...
aku ternampak..
telur dgn vanilla essence...

hohhhhh??? tak masuk rupa nya...
kikikiki...
dgn bijak pandai nya..
aku pon kuar kan balik kek aku...
huhuhu...
aku g tambah telur plak...
kompem kek aku terbantut.....

malas lah nak cite lg....
jom tgk...

aku tau buruk...
tak yah nak kutuk...

tp tekak aku sedap je mkn,.... muahahahahahahahahahahahha.......

14 comments:

  1. mane kek yg ko kate nk wat tok aq???

    ReplyDelete
  2. awat x bwk opis?nanti bley saye tolong judgekan...hahaha

    ReplyDelete
  3. sedappnyaa... kalau namanya makanan kalau dah siap memang sedappp

    ReplyDelete
  4. nampak cam sedap jugak tuh... kekekeke

    ReplyDelete
  5. hehe.. y penting sedap d makan.... :-)

    ReplyDelete
  6. Weh, ko wt kek apa sbnrnya??

    ReplyDelete
  7. kek coklat kukus keju koktel.. tp tak jadi.. hahaha

    ReplyDelete
  8. haha... lain kali mandi dulu.. baru tak lupe masukkan bahan2.... :P

    ReplyDelete
  9. okeylah..ada rupa keknya..kalau saya...entah ada rupa ke taknya..hehehe

    ReplyDelete
  10. cantik la tu!!!!

    klu sya buat lagi lah... buah tu pun entah ke lantai...hahahhaha

    ReplyDelete
  11. ok la tu kalau tekak cakap sedap.. means memang sedap la tu.. sy lak mmg x berminat nk wat kek.. tangan x de seni.. hiks..

    ReplyDelete