Friday, 28 October 2011

hari yang memuak kan.....

waktu aku nak taip entry ni skrg....
rasanya tekak aku masih terasa rasa kemuakan yang melampau...
korang faham tak ayat aku????

aku muak bukan sebab tak sedap...
tp sebab... kombinasi yang tak kena kot....

jom tgk ape yg buat aku muak...

kedua2 nya kek coklat....

ni aku lupa nama nya...
so aku bagi nama... 
blueberry chocolate cheese...


yang ni mmg sejak lahir lagi aku suke...
brownies walnut...
tp rasanya dulu tak de jirus coklat...

skrg ni dia jirus coklat plak.....
weekkkk.... nak muntah aku...

tambah muak sebab...
aku order...
air.....


coklat jugak...
huwaaaa.... silap lah... wat apelah aku g order air coklat...

jadi... untuk hilang kan rasa muak dan loya 
yang menyerang tekak aku...

maka aku pon berjalan2 dan beli....

asam..... 
hahaha... aku mmg sgt2 tak suke asam..
tp dah tak de pilihan...
so.. kena lah mkn juga.....



lega skit rasa nya tekak aku...

5 comments:

  1. perghhh... tengok kek tu pun dah menyelerakan...

    ReplyDelete
  2. eh, brownie tu dah ada topping coklat lak skang ek?

    ReplyDelete
  3. perggghhh... semua blog ari nih tunjuk gambar makanan yang lazat.. tak tahannnnnnn..lapar!!!

    ReplyDelete
  4. kek tu nampak sedap ler..kalau order orange juice kan sedap..takde la muak kan? hihi

    ReplyDelete