Wednesday, 14 March 2012

entry ringkas balik terengganu...

huwaaa... syoknya cuti...
malas rasanya jari jemari ni nak menaip entry baru...
tapi aku gagahkan jugak...
cehhh... poyo je ayat...

sebelum ni aku dah pernah cite
pasal balik terengganu sampai 3 part...
so kali ni.. aku buat ringkas je..
dalam satu entry je...

gambar pembuka...
ni bekalan makanan aku...
tak de lah byk sgt...
tapi kalo untuk sorang mkn.. kira byk jugak lah kan??
aku bukan apa.. kalo tak mengunyah.. nanti aku pening kepala...

amani yang bosan... 
jauh sgt perjalanan..
penat ye amani...

tonggang terbalik sorang2 kat belakang...
tgk tu.. pakai kopiah bapak dia..

sape tahu pintu gerbang apa tu???
tamadun islam,... ye betul!!!
keesokan nya..
ptg2..bosan2.. kiteorg pergi tamadun islam..
umah MIL dengan tamadun islam ni dekat je....
jalan kaki pon sampai... :P

topi yang tinggal kenangan...
amani buang topi ni.. masa kat tamadun islam...
aku cari2 tak jumpa..
dah ada org amek agaknya...


huwaa... sayang gila topi ni...
amani!!! suka hati je campak buang....
ingat beli pakai daun ke...

ni plak kat tasik tepi stadium runtuh....
nasib ada topi lain dalam kereta..

kami duduk tepi longkang sambil makan burger..

harus selit gambar aku skit.. asyik amani je...

masa benti rehat2 kat waterfront terengganu...
ternampak ni.... pencemaran minyak.....
mecacatkan pemandangan...

niat masa taip entry ni nak buat ringkas je..
tapi nampaknya terpaksa sambung lagi...
hahahahah....
nanti esok aku sambung lagi ye.....

5 comments:

  1. anak2x la paling gembira bila kita berjalan2x...

    ReplyDelete
  2. byknyer bekalan tu,...

    owhh...kat waterfront jd mcm tu?? huhu sygnya..pdahal situkan cantik

    ReplyDelete
  3. wah cuti-cuti malaysia...

    ReplyDelete
  4. teringin nak gi tamadun islamtu...
    ala sayang cantik topitu.. amani suka pakai topi yerk.
    anak2 akak masa sebaya amani dulu nak gak... sekarang langsung tak nak...

    ReplyDelete