Thursday 29 September 2011

Dettol ke dettol?

boleh ke tajuk entry macam tu?
aku tak tau nak letak tajuk ape sebenar nya....

ni cerita beberapa ketika dulu....
laki aku nak keluar cari barang kat jusco...
so aku pon pesan lah...
"tolong beli dettol ye,,,,"

kalo aku cume sebut dettol je..
ape yg terlintas di fikiran korang???

bila laki aku balik...
aku pon tak check ape dia beli....
bila tibe aku nak guna 
baru aku tnya...

"mana dettol???"

laki aku pon pegi amek....

rupa2 nya yg dia beli...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sabun dettol....

betul jugak lah... dettol kan???

tp yang aku maksud kan.... 
adalah cecair dettol yang ni...



setiap kali nak beli susu amani pon sama...
laki aku mesti kol, tanya...
"mamex ke mamil"

dah setiap kali tulah aku bgtau...
"mamex!!!!!! mamil tu utk step 3"

tu je aku nak cite.. hihihi

No comments:

Post a Comment