Wednesday, 29 February 2012

diriku ketika zaman batu....

semalam... time tak de keje...
aku g umah mak aku...
kebetulan.. amani tgh sepah2 kan album lama..
so aku jumpa lah beberapa keping gambar2 masa aku sek...

dulu2 masa sek rendah tak pakai tudung..
mmg masa tu kalo ada yang pakai tudung pon..
dua tiga orang je..
tambah lagi sek kat bandar....
so atas permintaan en suami..
aku dah pon blank kan bhgian rambut..
so buruk skit lah pic nya...

jom layan...

ahahahaha... buruk gile,...
dulu2 tadika kemas je..
bkn mcm sekarang.. berlambat2 tadika...
aku pon dah ada cadangan nak hantar amani tadika mana...
hahahah.. padahal lambat lagi..
berangan je lebih....
dan aku harap masa amani nak masuk tadika nanti..
genius aulad dah ada branch kat jb..
sbb aku dgr dia nak bukak byk branch lepas ni..




aku dan korang2 semua pon mesti dah konvo masa kecik kan?

yeahhhh... zaman sek rendah....
 tak ingat gambar darjah berapa... yg dalam bulatan tu bkn aku tau..
tu kwn aku.. aku pon tak ingat knp aku bulat kan gmbo dia..

ni pon masa sek rendah jugak... tp dah besar skit..
darjah 4 or 5 kot... pengawas... hihihi.. pastu aku pencen..
sbb bila masuk guru besar baru... dia suruh semua pakai tudung..
so bila jadi pengawas n pakai baju mcm kat atas tu,... agak sesak nafas..
sbb tudung kena masuk dalam baju..

ni gmbo nak pegi sekolah agama...
dulu masa sek agama darjah 1-4... aku baik je...
masuk sekolah agama darjah 5.. aku lagiii baik,..
pernah cabut sekolah dgn kawan baik aku., leyha...
ekekekekekeek.... tp tak selalu..
kiteorg duduk kat playground.. huhuhu

ni dah masuk sek menengah... form 4 kot masa ni..


ni gmbo form 5.. amek dr blog kwn aku..
best wei masa form 5 ni.. sbb cina india melayu..
kiteorg semua satu kepala...
kalo time cikgu tak de... kiteorg akan borak sama2..
tak de nak borak melayu dgn melayu.. cina dgn cina..

lepas ni semua gambar masa sekolah menengah.....
tgk gmbo jelah.. malas nak cite2 dah..







bye.... sampai jumpa di entry berikutnya...

3 comments:

  1. wahhhhhhhhhhhhh
    bila layan gambar lama2 nie... k.ayu mau geledah almari dikampung
    minta2 ada...

    wannnn..
    kamu mmg comel

    ReplyDelete
  2. miahahahaha XD jahanam! angkat name aku skali..

    ko da jatuhkan reputasi aku tau?

    ko la punye pasal ajak aku cabot skolah..

    pulak tu kantoi ngn ust daeng! haha XD

    ReplyDelete
  3. hehehe.. boleh tahan nakal jugak nih~ suka kan tengok gambar2 lama.. mengulit kenangan gittu~

    ReplyDelete