Tuesday, 13 December 2011

kehilangan pasu episod 2..

korang ingat tak 
entry aku pasal.. pasu umah aku kena curi..

smlm.... kena lagi!!!!!!!!
huawaaa.....
padahal smlm aku ada kat umah..
dah kuar kejap je...
dlm kul 3 sampai 5..

tp tak pasti lah masa bila dia curi,..
dah pukul 6 tu baru perasan...

ni gmbo dr entry lepas..
masa tu pasu2 kat tgh yg kena curi....

so aku dah letak byk pasu2 buruk kat tgh2 tu..
supaya org tak nmpk jelas umah aku...
maklumlah...
umah aku rendah skit dr umah sblh...

tp smlm... pasu yg hujung tu plak hilang....
yg pasu kaler hitam tu...

nmpk tak?? tempat asal pasu tu sama mcm 
gambar kat atas...
tapi dah hilang.....!!!!

sape lah yg rajin beno curi pasu aku...
dengki tau!!!! 
pokok baru RM8 pon nak curi keeee??????

7 comments:

  1. laaaa pasu pulak yg kena curi?? hurmm kena letak gam gajah bawah pastu tu bg lekat kuat sikit...hehe

    ReplyDelete
  2. pysco kot pencuri tu.. pasu pun nk curik.. huhu..

    ReplyDelete
  3. apelah bongok sangat pencuri tuh~ pasu bunga pon nak kebas.. ape nak jadik!!!

    ReplyDelete
  4. memang kena banyak bersabar ni... dia tak fikir agaknya di akhirat kelak...

    ReplyDelete
  5. alahai..mcm2 orang ni kan..pasu pun nak curi..

    ReplyDelete