Thursday, 17 November 2011

cuci2 kereta

ehm.. korang rajin tak basuh kereta??

ke korang hantar kedai je?
hihihih..

kalo laki aku dia lagi suke basuh sendiri,,
paling kurang seminggu sekali...
keje aku bersih2 habuk....
keje amani.. tabur2 biskut... hihihi

nampak tak botol air tu..
kedudukan dia bwh tempat duduk driver..
hihihi.. baru perasan...
dah bape kurun lah botol tu kat situ..

jom vakum.... kikikkiki...

bersih2... hihih...
aku lupa nak amek gambar masa 
kereta ni mandi...

dan tibe2 aku terpandang... erk???
bila masa plak lah kena..
pandai eh.. laki aku..
senyap2 je.. tak bagitau.....
ggggggggggggrrrrrrrrrrrr~~~~~~~~

dah bersih..
tp tak nmpk kilat pon....

hm.... korang plak.. rajin tak basuh sendiri???
syok wooo... kuar peluh2 yg dah berzaman terkumpul...

4 comments:

  1. x main ar basuh kat kedai..basuh sendiri gak..baru best and syokk gilerr..hehe

    ReplyDelete
  2. dulu masa tak kawen hari2 ska cuci keta. sebab nak the nx day tu gi kerja keta bersinar². tapi sekarang...ada orang dah amik alih kerja tu..hihihi

    ReplyDelete
  3. kami basuh sendiri bila balik kampung jee... suami basuh keter dan isteri audit barang2x dalam keter sebelum nak dibuang jika tak pakai...

    Almaklum kalau laki ni dia buang je semuanyee harta dalam keter tu....

    ReplyDelete
  4. tengok pada keadaa..kalau malas htr kedai..kalau rajin nak main air cuci sendiri....oppss..suami yg cuci

    ReplyDelete