Wednesday, 5 October 2011

yg kosong mula terisi...

best tak tajuk?

sebenarnya tak de pape pon...
cume nak cerita rentetan kena rompak hari tu
so aku kan kehilangan 
segala khazanah dlm purse...

harini
ic dah siap..
dapat lah buat 2,3 kad atm yg hilang...

sebahagian dari kad yang aku dah buat.....

ada lagi yg tak sempat buat....

tak de lah lepas ni purse aku kempis n kosong je...
kalo nak bayar kat kaunter...
malu je nak bukak....

lupa plak... aritu 
nak ganti kad touch n go yang hilang..

masa check dgn pekerja dia,,,
kad yang lama tu dah tinggal 0.00sen...

dah lah dlm tu byk lg duitnya...

wah2 si perompak ni...
naik highway pakai kad aku...
banyak cantik muka ko!!!

2 comments:

  1. touch n go kn dhley gna ic.. xyah dh la bli kadnyer.ko topup kt ic je..

    ReplyDelete
  2. tau2... tp tak suke.. nanti kad skit.. hahahah

    ReplyDelete