Wednesday, 19 October 2011

kenapa jatuhkan frame?????

serius sedih gile...
walaupon hanya sekadar sekeping gmbar...
 
aku kat dapur masa ni...
tetibe aku dengar bunyi jatuh...

mula2 bunyi..
aku wat bodoh je...
selang bape saat bunyi lagi untuk kali kedua..
tetibe dengar anak aku nangis..

terus zassss... 
sepantas kilat aku lari ke depan...
ingat kan anak aku yang jatuh....
sekali pandang ke lantai....
.
.
.
.
.
ni rupanya yang jatuh.....
nasib kaca dia kuat,...\
kalo tak.. abes berderai seribu kat lantai....

lepas dah snap gmbo..
baru aku check2 anak aku...
kot2 ada luka...
fuuuhhh... nasib tak de...

abes patah frame ni......

jom tengok muka 
budak yang jatuh kan frame ni...
.
.
.
 
.
.
muka bersalah dan sedih..... hahahaha
takut aku marah....

alahai cik kenong ni...
sape lah nak marah hang anak oiiiii.......

7 comments:

  1. tipu2.. tu muka amani xbersalah... hahahhaa..
    gmbr frame kt umah ko..
    gmbr amani kt umah mak ko..

    ntah2 ko yg jatuhkn frame tu..
    bek ngaku...
    hahahahha..

    ReplyDelete
  2. semalam lupa amek gmbo amani.. sbb dia tgh nangis... so aku amek gmbo dia pg td... sblm amek.. aku marah dulu.. supaya dia dpt mood sedih

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. apa la... tu pun boleh,.

    ReplyDelete
  4. ala kesian dia..tak sengaja eh..xpe2..

    follow u back..salam perkenalan..

    ReplyDelete
  5. amik pic dulu baru tgk anak? hahaha..blogger tegar ni..

    ReplyDelete
  6. salam.....

    nsb baik tk kena dia yek kaca2 tu

    ReplyDelete