Monday, 17 October 2011

jemput - jemput encik hubby

ni cerita pagi smlm.......
lepas bgn tido tu....
aku ajak laki aku g sarapan kat mcd...

tp dia malas plak...
dan aku plak malas nak buat sarapan...
jadi nya laki aku lah yang wat sarapan
jemput - jemput je yg dia boleh wat...

itu pon tak semenggah rupanya....
hahahahahaha.... maaf ye darling...
boooooooo~~~~~~

jom layan gmbo....
bahan2 nya lupa nak snap.. 
sebab masa aku masuk dapur...
dah siap bancuh...
bersepah yang amat....
maklumlah lelaki....

panaskan minyak

tgk tu... tepung pon tumpah2...

goreng.... kikikikiki.. tu tgn laki aku...


tgk goreng.......

dan.... 

beberapa minit kemudian.....


ahahahahahaha... ada versi cantik dan versi hangus.....
tp kalo dah lapar....
bedal je.........


oh ye... lari topic jap..
kepada korang2 yang ada lebihan wang...
RM 1 pon tak pe..
jom lah derma untuk rumah aman....
sape2 yang ada akaun nuffnang...
jom lah derma melalui duit iklan yang korang dapat tu..
maklumat lanjut boleh klik
http://www.nuffnang.com.my/tlc-2011/

5 comments:

  1. okler tu janji leh makan... pada akak janji der kemahuan.. suami akak goreng telurpun belum pernah lagi rasa cam dia tak taupun kot...

    ReplyDelete
  2. bukan senang ni nak rasa air tangan suami :)

    sama cam my hubby, rela dia masak dr keluar huhu

    ReplyDelete
  3. air tangan suami msti sedap punya.. bkn selalu pun dpt rasakan.. hiks..

    btw.. salam kenal gak.. thanks sudi follow.. rajin2 la jengah yer.. :)

    ReplyDelete